måndag 20 juni 2011

Typiskt

Den här dagen blev inte ett dugg som jag hade tänkt mej!!! :(
Planen var ju att vi skulle packa in oss i bilen o åka till bästaste Anna med familj i eftermiddags, o stanna där över natten. MEN så blev det inte.
Jag jobbade till 13.30 idag o vi skulle bara handla lite efter det o sen dra iväg. När klockan var 13.15 så ringde dom ifrån dagis o berättade att Stina hade jättehög feber o var väldigt slö. Så det var bara att hoppa in i bilen fort som tusingen o åka dit. När vi kom hem o tog tempen så visade den 39.9, så det var bara att bädda ner den lilla i soffan o ringa till Anna. Så jäkla typiskt! När man för en gångs skull har något riktigt kul planerat en vardag, så blir det inget. Skit.
Så nu har jag suttit här hemma o varit lite bitter.. ;) Men nu är det bara att hålla tummarna för att lillfisan är piggare imorgon! Stackars liten! :(

Jahaa, vad tycker ni om nya bloggdesignen då?? Liiiite väl rosa kanske, men va fan- jag älskar rosa.
Take it or leave it! ;)

Nu ska jag krypa ner under filten o se på tv:n! Lovely!
Puss&GoNatt


Några ord på vägen-->

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar