tisdag 21 juni 2011

God Morgon...

..mina vänner! Sovit gott?
Det har jag. Jättegott o jättelänge. :) Tvingade mej själv ur sängen när klockan var 9, för då tyckte Stina att det var dax för frukost. Hon gick upp vid halv 8 o har suttit o haft det mysigt i soffan, kollat på barnprogram o antagligen njutit av lugnet... ;) Jag har en förmåga att dra igång dagen ganska ljudligt (radio, dammsugare, mixer, m.m..), så hon var säkert nöjd över att jag låg kvar en stund. Hah!

Stina verkar vara frisk idag, ingen feber än i alla fall. Skönt!! Just nu är hon i sitt rum o städar, på eget initiativ(!), o är lika pigg somvanligt.

Vi har precis ätit frukost o nu sitter jag här o dricker lite morgonkaffe, pillar på datorn o lyssnar på radion. Lillfisan hade beställt rostat bröd o O´boy till frukost, så det fick hon. Själv har jag ätit yoghurt, müsli, o en knäckemacka.
Jag skulle behöva handla lite idag, det är gaaanska tomt här hemma. Men först ska jag städa, tvätta, duscha o göra oss iordning. I eftermiddag kommer min mormor&morfar hit på fika, så jag måste baka något oxå... Kanske en rabarber- o jordgubbskaka? :)

Ha en bra dag nu, så ses vi senare! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar