onsdag 22 juni 2011

Torsdag

Tror ni att jag cyklade till Jojjo idag nu då??? Nääääää. Skit.
Åt glasstårta istället! ;) Haha! Äh, jag skiter fullständigt i beach 2011 o mår gôtt istället. Det är ju ändå aldrig bikiniväder.. Och tur är väl det, för jag har ingen bikini. Skit.

Idag har jag jobbat 7-13.30. Efter det hämtade jag lillfisan o åkte direkt ner till bästa Jojjo (eller, vi var tvugna att göra ett stopp hemma först- lillfis ville byta om till sin nya klänning!♥) o där blev det glasstårta, paket till 35-åringen, en massa kaffe o skitprat. Trevligt!! :) Efter några timmar där så åkte vi ner till hönorna o släppte in dom, innan det var dax att dra hem o laga middag. Fläskkotletter, tomatsallad o vitlökssås- på Stinas begäran. Hon skulle nog kunna leva på enbart kött o sallad. Och oliver.

Nu ska jag tvätta fejset, borsta tanden o hoppa ner i sängen! Imorgon väntar en dagtur på jobbet o efter det kommer goaste Emmy! Har inte träffat henne på en vecka, så nu är det fasiken på tiden! ;)♥

Sweet Dreams! Puss

Emelie: Tänker på dej!

1 kommentar: