tisdag 21 juni 2011

Träna!

Mitt träningskort på gymmet har gått ut o jag har väl aldrig varit så sugen på träna som nu... Det är väl så typiskt! Måste fundera på om jag ska förnya kortet nu, eller om jag ska vänta till efter semestern?? Nu när det är sommar så är det ju så mycket lättare att träna ute- promenera, jogga o så. Men det ör alltid lite besvärligt med barnvakt under veckorna o det är inte alltid att Stina är lika sugen på cykla eller så, som jag.
Hmmmm...what to do?
Imorgon ska jag på födelsedags för bästa Jojjo o jag funderar på om jag ska ta cykeln dit.Slänga lillfisan i barnsadeln o hojja ner... Förena nytta med nöje, liksom! ;) Jaaa, vi får väl se hur stressigt det blir, o hur mycket det regnar. Det skulle vara gôtt i alla fall!

Nu ska jag plocka fram kläder åt oss till morgonen o plocka undan diverse leksaker i vardagsrummet, sen blir det natta! Håller tummarna för att Stina ska vara feberfri imorgonbitti oxå, annars får hon väl följa med till jobbet i värsta fall.

Hoppas ni haft en fin tisdag! Puss&Nattinufsan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar