måndag 6 juni 2011

6:e Juni

En hel helg utan ett enda blogginlägg! Shit.

GoMorgon, mina finaste!
Har ni haft en bra helg i solen? :)

Den här helgen har varit ganska fullspäckad. I fredags jobbade jag 15-21, så då hände det inte så mycket. Sen på lördagen jobbade jag 7-15. Vid 8 på morgonen så kom H med Stina till jobbet o lämnade henne där hos mej. H skulle lägga i båten o då passade det bättre att lillfisan var med mej. Efter jobbet gjorde vi oss iordning o åkte ner till mamma&pappa på grillfest. Det var jättekul! Vi grillade en massa go mat o drack lite vin. Stina hade så roligt- spelade crockett, vattnade alla grönsaksland o bara njöt i värmen. En härlig kväll! När det började dra ihop sig till läggdax för Stina så kom H o hämtade oss.
Igår jobbade jag oxå~7-13.30 o när jag kom hem så satte jag på mej träningsskorna o tog ett varv på elljusbanan. Det var riktigt skönt! Känner att jag måste försöka komma igång med träningen igen, det har varit lite slappt nu ett par veckor igen... Och elljusbanan är ju helt underbar att gå på nu- det är såååå fint där i skogen o längs Fryken. :)
Sen på eftermiddagen så kom Stina hem igen o vi hade en mysig söndagkväll, åt god mat o hade mys i soffan.


Idag är vi lediga o firade det med en sovmorgon till kl 8.30. Nu har vi precis avnjutit en god frukost. Yoghurt, müsli o kokt ägg. MUMS!

Den här självplocksmüslin är min favorit! =>
Sååå jäkla gott! Och det finns så mycket olika goda grejor
att välja på- den är toppen!


Nu ska jag hoppa i duschen! Sen fårv i väl se vad den här lediga nationaldagen har att erbjuda.... ;)

Jag återkommer! PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar