tisdag 7 juni 2011

Bra tisdag!

Har nog lite bloggtorka just nu... Det är alldeles för varmt (vilket är helt underbart- jag klagar INTE!!) för att sitta framför datorn. Men nu ska jag i alla fall försöka få till ett litet inlägg! :)


Idag har jag haft en helt perfekt dag! Det har varit fullt upp- and I love it! ;)
Sparkade igång dagen halv 8 o då började jag med att laga mat... Pasta med kycklingfilé o blåbärspaj med vaniljvisp. Om vi åt det till frukost?? Näää. Världens bästa Anna hade lovat att vara barnvakt ikväll, när jag jobbade, så jag fixade middag till henne o lillfisan.
När maten var klar så gjorde vi oss iordning o åkte ner till hönorna. Gav dom lite mat, plockade äggen o sen drog vi vidare till dagis. Där lämnade jag Stina o sen åkte jag direkt ner på byn o mötte upp goaste Anna A. Vi fixade en värdinnegåva inför fredagen o kikade runt lite i butikerna. Trevligt! :)
När jag kom hem så hoppade jag i träningsskorna o sprang iväg till elljusbanan o tog ett varv där. Härligt, men s v e t t i g t. :) Sen blev det en snabbdusch o lite plock/dammsugning här hemma innan jag drog iväg till jobbet. 15-21 med bästaste Emmy o sen direkt hem till Anna. Vi pratade ganska länge, så klockan var nog nästan halv elva innan hon åkte hemåt. Tack för hjälpen, darling!!
Nu har jag bara landat här i soffan o pillat lite på datorn, men nu ska jag nog krypa ner bredvid mitt lilla ♥ o mysa. Imorgon är det jobb som gäller igen- klockan ringer 05.20. *gäsp*

Hoppas ni haft en lika bra dag som jag! Puss&GoNatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar