onsdag 5 januari 2011

SNÖ!

Det har kommit så sjukt mycket snö dom senaste dagarna, o jag är redan trött på't! Snön är väl ok, men det blir ju så jäkla mycket skottande.. Phew! Får väl se det som ett extra träningspass. ;)

Igår var vi lediga o den dagen försvann fortare än kvickt! Vi hann visserligen med en hel del bra grejor, men jag hann ju inte direkt känna att jag var ledig... Det var fullt upp med hönsmatning#2, återvinning, mathandling, träning, kaffe hos mormor&morfar, matlagning o en jäkla massa snöskottning.
Idag var det jobb igen, 7-13.30. Efter det så kom sötaste Emmy, Jojjo, Alma o Nils hit på kaffe. Det blev en helmysig eftermiddag! Måste försöka ses lite oftare, tycker jag..

Häromdagen så gick mina vinterskor sönder, så nu har jag inte ett enda par varma skor. Skit! Jag måste verkligen köpa ett par nya, så snart som möjligt! Kollade på dom här på InterSport, tyckte dom verkade ok. Kanske inte världens snyggaste, men varma o vattentäta...o ganska hyfsat pris. Tror att jag ska ta mej en tur dit på lördag o prova dom. Mååååste ju verkligen ha ett par- NU!


Nu ska jag fortsätta med garderobsinventeringen..... See yá!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar