söndag 9 januari 2011

NU!

Nu- äntligen- ska jag försöka få till ett inlägg! Datorn krånglar så in i he*v*te o stänger av sig o håller på...vet inte vad det betyder, men jag får nog lov att lämna in den någonstans. Skit!

Jaha, söndag. Den här lediga helgen har gått fort, men det har varit såååå skönt vara ledig! :) Igår åkte Stina o jag ner på byn på förmiddagen o kikade i lite affärer. Jag köpte mej de där kängorna på InterSport, så nu kan jag äntligen gå ut utan att frysa tårna av mej! Yeeeey! :) Och så tittade vi efter skidor till lillfisan, men det var ju såklart slut. Så hon fick köpa sig ett par dvd-filmer istället- Haha!
På eftermiddagen hade jag bjudit in mamma&pappa (jaaaa, mamma har kommit hem igen!!! :) ) o mormor&morfar på fika. Det var trevligt! Jag hade lovat mormor&morfar att dom skulle få komma o se granen o så innan jag plockar bort allt, så direkt efter att dom åkt igår så packade jag bort alla julsaker. Det var skönt att få bort, men det känns lite tomt.. Fast granen står faktiskt kvar. Ska nog ta den imorgon..  Lördagkvällen bestod av vin, 'satc' i dvd:n o soffhäng! Det kallar jag livskvalité!! ;)

Idag har vi haft en riktigt slapp dag här hemma. Emelie o hennes godingar kom hit på förmiddagen, så då blev det en massa bus, fika o skvaller. Det var hur trevligt som helst! Tack för idag, min vän!
Sen dök mamma&pappa upp en liten sväng o hämtade bilen, så nu är jag billös igen.
Resten av eftermiddagen/kvällen har vi bara spenderat i soffan- sett på film, vilat o bara haft det bra!

Imorgon är jag faktiskt ledig igen, så då blir det träning! Annars har vi inga planert- får väl se vad dagen har att erbjuda!

Hoppas Ni haft en bra helg, alla söta!! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar