tisdag 11 januari 2011

Vecka 2

Hmm, nu när jag satte på datorn så verkade det som om allt var som vanligt igen...inget fel, alltså...får väl se om det bara var en känsla....

Andra veckan på det nya året- å det känns rätt gôtt faktiskt! ;) Haha! Jag har fått en ganska bra start på det nya året, så nu är det bara att hoppas på att det håller i sig. Det bästa utav allt är att det känns som om jag verkligen har fått lite rutin på träningen igen! Jag (tro't eller ej) älskar att träna o mår så jäkla mycket bättre när jag håller igång, men det är ju inte så lätt att få till det alla gånger. Man måste ju ha tid, pengar o oftast barnvakt... Men nu går det riktigt bra! Igår var mamma o jag iväg o tränade tillsammans, medans lillfisan hjälpte min mormor&morfar att plocka bort deras julsaker, o direkt efter det åkte vi till solariet. Sååå himla skönt att få grilla sig en liten stund! Känner sig mycket fräschare direkt, tycker jag.
Sen så är väl tränings-planen resten av veckan; gymmet torsdag o fredag + att jag ska försöka klämma in en långpromenad med goaste Linda nån dag oxå. Blir nog bra detta! ;)


Idag har jag jobbat (riktigt stressig dag på jobbet btw), hämtat Stina på dagis, handlat, byggt snölykta, sovit lite på soffan, myst framför Bolibompa, ätit kôrv med bröd o....ja, inte så mycket mer.. :)

Nu ska jag mysa ner mej i soffan, sen blir det nog snart sängen.

God Natt! Puss&Kram

1 kommentar:

  1. Skönt o se att det finns fler än jag som är taskiga på att uppdatera bloggen emellanåt! ; ) *pustarUt*

    SvaraRadera