måndag 3 januari 2011

Nytt!

God fortsättning på det nya året, alla goa vänner!!
Jag vet att det här året kommer att bli hur bra som helst- det har jag bestämt!

Det har varit en lugn jul o ett lika lugnt nyår för min del. Lite jobb, lite ledigt o en himla massa mys! Jag började jobba kl 06.45 på nyårsdagen, så det var inte riktigt läga för något större kalas. Men det blev en lyckad kväll ändå! Jag var på nyårsmiddag o sen var jag lite chaufför åt min käre far. Måste erkänna att jag redan låg i sängen när klockan slog tolv..Haha! :) Tyckte inte att det var någon större idé att sitta uppe o vänta, eftersom jag visste att väckarklockan skulle ringa kl 05.30. Men jisses, vad grannarna sköt raketer! Det var riktigt mysigt att ligga i sängen o titta ut på allt genom fönstret. Fast nästa nyår ska jag fasen vara ledig!!

Som jag har skrivit förut så älskar jag när det blir nytt år! Allt blir nytt, fräscht o man får liksom en ny chans! En ny chans med allt! ;) Och givetvis så är det dax att dra igång operation Beach 2011 NU! Jag går ut hårt den här första veckan- har tränat idag o räknar med att träna imorgon o på fredag oxå! Hah! Nu jävlar.. Har legat lite på latsidan hela hösten/vintern, så nu tycker jag bara att det ska bli riktigt kul att få komma igång ordentligt. :)

Idag har vi haft besök av goaste Linda. Det blev kaffe, soffhäng o skitprat hela eftermiddagen! Nice!! :) Hoppas på att vi kan ses lite oftare nu, eftersom Linda börjat jobba här i byn.

Nu ska jag hänga lite tvätt, slå en pling till bästaste Anna o sen ska jag inte göra ett dugg mer idag!

Hoppas ni haft en fin nyårskväll & att ni får ett helt underbart 2011! Puss

2 kommentarer:

  1. Detsamma till dig!
    Och god fortsättning på 2011! : )

    SvaraRadera
  2. TackTack! Jag är övertygad om att ni kommer få ett helt underbart år! ;)

    SvaraRadera