fredag 26 november 2010

Längesen..

Ja, nu var det längesen jag bloggade- Sorry! Men nu är jag tillbaka. :)

Vi har haft en bra vecka, fast den har varit ovanligt dryg. Redan i tisdags tyckte jag att det var torsdag, så veckan blev väldigt lång! Men nu är helgen äntligen här o jag är LEDIG!
I ondags var jag o Stina till Jojjo med familj o hälsade på. Det var riktigt trevligt! Vi åkte dit tidigt på eftermiddagen o kom inte hem för ens efter kl 19. Vi tog en sväng på byn o tittade i affärer, sen gick vi tillbaka hem till Jojjo o åt tacos. Supermys!
Igår var det torsdag (äntligen!) o vi hade en riktig myskväll här hemma, med årets första glögg! Och det var en riktigt lyckad kväll..bara så att Ni vet!! ;) Hihi!

Idag har jag varit ledig, o vi har spenderat halva dagen med bästaste Anna o lille Edvin. Jag bjöd på mat på Chilli'n i Kil o vi shoppade lite. När vi kom hem nu på eftermiddagen så har jag fixat lite mer Advents-mys här hemma o ställt ut 2 nya, fina, vita tomtar som fick följa med hem från Living.. Tack, Emmy! <3
Bra dag!
Nu har jag o lillfis parkerat i soffan o laddar för fredagsmys- Julmust, pepparkakor o ädelost! :)

Trevlig Helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar