måndag 22 november 2010

Fusk!

Japp, jag har fuskat!
Julstjärnan i köksfönstret har kommit fram, trots att det är en vecka kvar till första Advent. Men jag blev sååå sugen, o det blev ju så fint! :)
Jag tycker att det är vitt som gäller under Advent, men ju närmare jul man kommer destå mer rött blir det. Men nu är det bara vitt, vitt, vitt! Både inne o ute faktiskt, det ligger lite snö på marken. Vi har just varit ute på en supermysig kvällspromenad i snön o mörkret- härligt!

Idag har vi haft en lugn, ledig dag. Inte gjort särskilt mycket mer än att storhandlat o bjudit lilla mamma på lunch. Därför var det skönt att komma ut lite nu!
Imorgon ska jag på en föreläsning om demens, innan det är dax för en kvällstur på jobbet. Jobbar 15.00-21.00, så då blir det min mamma som får hämta lillfisan på dagis. Sen jobbar jag onsdag o torsdag, o efter det är jag "långledig"! (3 lediga dagar räknar jag som långledig...) Det ska bli skönt.
Längtar som tusan till helgen.... :)

Nu ska jag mysa med lillfis i soffan, innan det är läggdax för henne.
Hoppas ni har en fin måndagkväll, mina vänner!! <3

1 kommentar: