lördag 27 november 2010

Lördag

Morrn Morrn, på er!

Härligt med ledig lördag! Vi har just klivit upp o nu sitter lillfis o äter frukost i soffan. Än så länge så har vi inga särskilda planer inför dagen, mer än att vi måste åka ner till mamma&pappa o släppa ut deras hönor. Dom har åkt till systeryster under helgen.
Jag vill inte, vill inte, vill inte!!
Mätaren visar -8 o bilen ser sådär otäckt iskall ut..så lusten att gå ut överhuvudtaget är minimal! Menmen, det är väl bara att gilla läget o klä sig varmt. Jag är redan trött på att frysa- hur ska det gå?? Dom säger ju att det ska bli mellan 15-20 minusgrader redan nästa vecka... Huuuuu!
Jag har lovat mormor&morfar att vi ska komma dit o hälsa på under helgen, så jag tror att vi åker dit sen direkt efter att vi varit i Öjervik. Så har vi det gjort... :)
Sen får vi väl se vad kvällen har att erbjuda! ;)

Nej, nu ska jag slänga mej i duschen! Sen ut i kylan.....Burrrrrrr!

Ha En Bra Dag!! Puss/ L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar