måndag 18 juli 2011

Första dagen

Jaha, första semesterdagen börjar närma sig sitt slut o det klarnar upp på himlen... Vågar man hoppas på bättre väder imorgon? Fast egentligen så spelar det ingen roll vad det är för väder- jag är ju LEDIG! :)
Jag har ingen aning om vad vi ska göra imorgon, men det känns helt ok. Crea diem!
Vi hade inga planer inför den här dagen heller o den har vi ju lyckats fylla ganska bra ändå... :)

Nu har jag precis pratat i telefon med bästaste Emmy. Hon är äntligen hemma igen o nu hoppas jag att vi får till en liten kaffe-dejt under veckan! :)
Jag har ju lovat er receptet på lasagnen jag gjorde förut, men jag orkar inte greja med det nu. Jag lovar att fixa det imorgon!
Nu ska jag sätta mej vid tv:n. Puss&GoNatt


Du ljög fan bättre än delfinerna simmar- huvudpersonen i mina sämsta minnen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar