onsdag 25 maj 2011

Crea diem

Vilken härlig kväll- det ser ut/känns precis som en riktig sommarkväll!
 L O V E L Y ! !

Efter att jag bloggat på förmiddagen så åt jag o lillfisan lite lunch o sen drog vi iväg till gymmet. Blev inte direkt någon stenhård träning, men den bästa träningen är ju den som blir av- sägs det... ;) Sen åkte vi hem o dök ner i soffan o slappade lite innan mamma kom. Då blev det fika o soffhäng.
När mamma hade åkt så gjorde jag kvällsmat o idag blev det riktigt mumsigt Årnäs-kött med sallad o en kall sås. Sååååå gott!! Men nu var det den sista köttbiten som försvann, tyvärr (jaa, oxfiléen är ju kvar.... ;) )
Nu på kvällen har jag inte gjort så mycket.. Försökt se på tv:n, men det är ingenting att se, o pratat med sötaste Emmy i telefon.

Imorgon ska jag jobba~7-13.30 o då får Stina följa med mej dit. Men på fredag får hon faktiskt gå till dagis igen.

Nu ska jag nog gå o lägga mej snart, klockan ringer ju 05.20- piiiip!

GoNatt&SovGott!! Pusss

Ps. Crea diem?? Skapa dagen!! ;) Ds.

3 kommentarer:

  1. Haha, Årnäs kött! ;) gullig du! Men de är bra kött de.. ;p Det börjar faktiskt märkas av vårt kött med.. Fast vi hade lite mer! Men det blir ju mycket grillat nu! Du får ställ dig på kö till nästa som ska sla*t*s! (Gillar inte ordet riktigt..) Puss!

    SvaraRadera
  2. Ja, du kan absolut skriva upp mej på kölistan! ;P Har ju nästan blivit för snål för att köpa "vanligt" kött nu... ;)
    Puss!

    SvaraRadera
  3. Hehe, men lätt att man tjänar på det.. :) Ja, jag gör ju verkligen det. Men typ som "ni" som köper lär ju tjäna på det! :) Sen vet man ju faktiskt var köttet kommer ifrån också! :)

    SvaraRadera