torsdag 26 maj 2011

COLA!

Det är ju så typiskt att man blir så sugen på det man inte har hemma!!?? Skulle kunna göra nästan vad som helst för en cola nu...
Måste köpa det imorgon.


Uuuhh, va trött jag är! Får nog bli en tidig kväll... Idag var Stina med mej på jobbet o det gick jättebra. Tur att hon är så snäll, så att jag kan ta med henne dit om det krisar. Men imorgon får det bli dagis för lillfisan! :)
Efter jobbet så cyklade (japp, jag cyklade imorse- trots att bilen står här! :) ) vi till dagis o lämnade nytt schema där o sen åkte vi hem. Jag var trött redan då, så jag slöade lite i soffan medans lillfisan härjade runt o busade i sin koja som jag byggt i vardagsrummet. Sen tog vi en cykeltur/promenad. Det regnade lite smått, men det var riktigt skönt ändå. När vi kom hem så lagade jag mat, åt mat, pratade i telefon o grejade lite. Nu sover Stina sen länge o jag har tvättat en maskin som jag ska hänga nu. Sen blir det nog soffan en liiiten stund- sen är det nog GoNatt! *gäsp*
Hoppas ni haft en fin torsdag! Puss&Hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar