onsdag 25 maj 2011

Kaffe!

GoFörmiddá, mina vänner!

Som vanligt så blev det inte riktigt som jag hade tänkt mej den här morgonen.. Jag hade ju planerat in en morgonpromenad i solen o jag gick upp klockan 7. Men Stina hade tydligen bestämt sig för en rejäl sovmorgon, så henne fick jag väcka klockan 8! Och om jag inte hade väckt henne så hade hon säkert sovit ännu längre, men vi var tvugna att åka ner till Coop o köpa mjölk innan Jojjo o Nils kom.
Men det blev en jättemysig morgon i alla fall, så den där promenaden kunde kvitta. :)

Så nu har jag o Jojjo suttit i köket o druckit en himla massa kaffe o pratat om allt viktigt. En helt perfekt start på den här lediga onsdagen!


Nu ska jag förbereda lite lunch o slå en pling till mamma. Jag återkommer! Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar