torsdag 9 maj 2013

Igår

Grå o tråkig torsdagmorgon. Men kaffet är varmt o smörgåsen är god! :)



Igår hade vi en jättebra dag tillsammans med bästa Linda som fyllde 25 år. Hon kom hit vid halv tolv o då började vi med att äta lunch. Jag hade gjort en helstekt fläskkarré med klyftpotatis o det var supergott! :) Sen tog vi en promenad ner på byn o strosade runt i butikerna, åt en glass o promenerade hemåt igen för att avsluta vår födelsedagsdejt med kaffe o choklad hemma i köket. Det var en mysig dag o jag tror att Linda tyckte detsamma. :) 

Idag är det kristihimmelsfärd o dagis är stängt, o givetvis så jobbar jag. Men Stina ska få vara hos mina föräldrar o det ser hon fram emot! Jag jobbar 14-20. 

Nu ska jag röja lite i köket, som fortfarande är upp&ner efter gårdagens kalas. :) Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar