måndag 6 maj 2013

Fullt upp

Nu har det visst gått en hel helg utan ett enda inlägg här- Förlåt! Men jag har bara inte haft nån blogglust alls. Helgen har bara varit fylld av jobb, så jag har väl inte haft något festligt att skriva om i alla fall... ;)

Den här dagen har gått i ett o jag känner mej alldeles matt. Började dagen med att cykla till dagis 06.20, sen vidare till jobbet, jobbade 7 timmar, cyklade till dagis, cyklade hem, tog en promenad ner till mormor&morfar, lämnade lillskrutt där o gick vidare ner på byn för lite presentfix, gick hem tillbaka till mormor, mötte upp mamma där, gick en promenad runt elljusbanan med henne o åkte tillslut hem igen (fick då skjuts) vid 17.30. Phew!!
Nu har jag suttit parkerad i soffan i ett par timmar, men det kryper i kroppen eftersom det ser ut som ett bombnedslag här hemma. MÅSTE TA TAG I DETTA NU! Sen ska jag försöka lägga mej i hyfsad tid. Jag har sovit ca 12 timmar sen i fredags, så det börjar bli dax att ladda sömnkontot lite... ;)
Puss på Er! ❤

Gårdagens kvällsfika o Stina som spelar tv-spel :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar