söndag 24 mars 2013

Smörgås i badrummet?

Passar väl på att nattblogga lite, när jag ändå är vaken... :) Pigg som en mört! Så jäkla typiskt. Speciellt eftersom jag just ställde klockan på 05.30.
Jaja, sova kan jag göra när jag är död! ;)

Jag har hunnit med en hel del idag, faktiskt. Annars så tycker jag oftast att "jobblördagen" brukar försvinna i en grisblink, men den här dagen har känts lång o jag har fått en massa nyttigt gjort. Nu ska jag inte tråka ut Er med en massa detaljer, men jag kan ju bara säga att köket är spotless o att det nog skulle gå alldeles utmärkt att koka thé av toalettvattnet o bre en smörgås på badrumsgolvet! Sen får ni spekulera vidare i det bäst ni vill. ;)

Nu ska jag bädda ner mej ordentligt här i sängen med lillmysen som ligger o spinner på min arm. Det kanske låter skitmysigt, men vaknar jag med nackspärr imorgon så vet jag vem jag ska skylla på.....

Puss & GoNatt


En bild på vad jag roat mej med sista halvtimmen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar