måndag 25 mars 2013

Hemma

Den här dagen blev inte alls som planerat. Stina vaknade vid 4-tiden imorse o sa att hon kände sig konstig i magen o lite sjuk. Hon var väldigt varm, så hon hade säkert feber. Jag avvaktade lite, men vid 5 ringde jag till jobbet o sa att jag måste vara hemma idag. Stina somnade om efter ett tag o vaknade vid 7, o nu är hon pigg. Ingen feber, inget ont i magen. Så typiskt! Men visst, hon är lite småhängig så jag ångrar inte alls att jag stannade hemma i morse. Hon behöver vila.
Så nu sitter jag här i köket o äter frukost medans lillskrutt hänger framför barnprogrammen. Lite svårt att göra upp några planer för dagen, så vi får väl se vad som händer. :)
Puss

2 kommentarer:

  1. Du är verkligen duktig på att göra det fint och servera och duka vackert! Kram /Emelie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Du! Men jag vet ju att Du är minst lika bra på det som jag! :-) KramKram

      Radera