torsdag 10 januari 2013

Slöaste dagen..


Ja, det är precis vad vi har haft idag- en superslö dag! Och jag önskar att det var självvalt, men tyvärr så beror det nog mest på att vi har blivit förkylda. Helt plötsligt så är både jag o lillfisan snoriga, hostiga o har ont i halsen. Och jag tror att Stina hade lite feber tidigare idag.
Menmen, förhoppningsvis så hjälper vår slöa vilodag! :) Imorgon är jag ledig igen, så vi kan ta det lite lugnt då oxå. Stina vill baka cupcakes imorgon, så det får vi väl göra. Sen ska hon till sin pappa i helgen o när hon har åkt dit så ska jag ta en promenad ner på byn o hämta ut mitt paket från H&M. Klänningen till dopet, ni vet! :) Ska bli kul att se om den är bra. Jag beställde en leopardmönstrad tröja oxå. Kan ju liksom inte bara beställa en grej...... ;)

Nu ska jag tända lite ljus, det börjar bli mörkt, o fortsätta myset. :) Puss


Här är en bild på gårdagens busungar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar