onsdag 9 januari 2013

Playdate

Stina har en kompis här, Alma, o dom leker för fullt. :) Känns lite konstigt att sitta här i köket, ensam o höra hur min lilla ängel skrattar o leker inne i sitt rum. Så himla roligt för henne! Själv så får jag inte ett dugg gjort.. Hade tänkt att jag skulle passa på att städa lite nu när lillfisan har sällskap, men det har inte hänt nåt än. ;) Barnen blev hungriga (panikhungriga på 5 sekunder), men jag lyckades lura ut dom en stund så jag kunde fixa till lite soppa o våfflor. Det är ungefär vad jag har hunnit med sen kl 14... Haha!
Nu ringde Jojjo o sa att hon snart kommer o hämtar Alma. Efter det blir det nog soffläge, jag märker att lillfisan är jättetrött. Jag får väl se om jag kanske får något gjort då istället.... ;)
Puss på Er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar