söndag 20 januari 2013

Planerar

Gissa vad jag gör just nu?! :) Jag planerar semestern. Pratade just med bästaste Anna om sommaren o vi bestämde att vi ska boka en stuga någonstans, båda familjerna. Det ska bli superkul! :) Jag har kollat lite på Leksand o det tror jag är ett bra alternativ. Jag älskar Dalarna, så det kan nog bli bra. Det finns ett lekland där som skulle passa alla barnen. Annars så tror jag att det får bli en tur till västkusten i sommar. Det finns inget bättre än västkusten på sommaren, så det måste vi nog oxå satsa på. Jag har varit där nästan varenda sommar ( Grebbestad, Kungshamn o Smögen.. ), men nu var det ett tag sen. Hyra en stuga i Grebbestad kanske..... Jaa, det får jag kolla upp! :)

Annars så har vi haft en bra dag! Softade hela förmiddagen, åt långfrulle o hade mys. Sen var lillfisan på kalas hos en dagiskompis hela eftermiddagen o jag passade på att ta en promenad + träna ett pass pilates. När jag skulle hämta Stina på kalaset så blev jag bjuden på kaffe o satt kvar där i nån timme o pratade. Kul att träffa nytt folk! :) Nu på kvällen så har vi ätit lasagne, kollat på tv o käkat lördagsgodis. Och de senaste timmarna har jag spenderat i telefon med Anna o druckit två glas vin. Bra lördagkväll, helt enkelt! Nu ska jag hoppa i säng o mysa med lillfisan. Imorgon väntar en lugn, ledig söndag. Ska bara vara o ladda inför en ganska fullspäckad måndag. Och så ska jag ringa bästaste Emmy som äntligen kommit hem från Kuba.

Hoppas Ni haft en underbar lördag! Puss å Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar