måndag 21 januari 2013

Bra dag!

Idag har jag gjort en jäkla massa nyttiga grejor o jag känner mej mer än nöjd!!
Började dagen med att direkt ta tag i det jobbiga telefonsamtal som jag var tvungen att göra o det gick över förväntan. Efter det drog jag fram dammsugaren, torkade alla golven o slängde ut mattorna. Sen gick jag till affären o handlade hem lite mat (tycker inte att jag gör annat än handlar, men ändå är det alltid slut på allt... :O) o nu står en köttgryta gjord på högrev, o puttrar på spisen. Dessutom har jag satt en deg som jag ska baka ut till källarfranska sen. Och hela tiden så har Stina varit hos sin mormor, vilket hon hade längtat efter. Jag bad mamma att passa henne idag, eftersom jag visste att jag var tvungen att ta tag i det där samtalet o lite annat trams o då tyckte jag att det var bättre att lillfisan inte var hemma. Men nu får hon gärna komma hem snart! ;)

Igår var det kanonväder hela dagen o vi passade på att hänga så mycket som möjligt ute, åkte skridskor o pulka o drack varm choklad. :) Det var superhärligt! Jag ska lägga upp lite bilder, men tar det i ett eget inlägg.

Nu ska jag sätta på lite mer kaffe. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar