tisdag 15 januari 2013

Kändis nästa??


Gissa om jag blev chockad imorse när jag satt o bläddrade i en tidning som jag köpte i helgen o upptäckte MITT foto ifrån Instagram var med på en av de första sidorna!!!??? Helt ärligt så tycker jag att det är såååå fränt!! :) Det är ju inte jag som har skickat in nån bild eller nåt sånt trams, utan det är dom på tidningen C/oHannah&Amanda som valt ut (!!!) min bild. Joråsåatt, lite stolt är jag allt! ;)
Vad är nästa steg? Nyhetsmorgon? Let's dance? Stjärnorna på slottet? Vi får väl se vilka öppningar det här kommer att ge mej.

1 kommentar:

  1. Råkade radera din kommentar Therese!! :-( Men ja, jag tror oxå att Lets dance är min grej! Går inte en millimeter från telefonen nu, TV4 kan ju ringa närsomhelst! Putsar på stepskorna sålänge.... ;-)

    SvaraRadera