söndag 9 december 2012

Helgen




Hej hopp! Nu har det gått några dagar igen... ;)
Fredagen var ju (som jag skrev i torsdags) fylld av en massa kul! Julbord med mina arbetskamrater o efter det gick vi vidare till Selma o partade natten lång! :)
Igår åkte jag ner till mamma o pappa på förmiddagen, eftersom lillfisan var där över natten, o stannade där några timmar. Sen åkte vi hem o slappade i soffan resten av eftermiddagen. Det var riktigt skönt med en vilodag, utan några måsten! Idag har vi hållet igång mest hela dagen... Började förmiddagen med att ta en promenad ner till min mormor&morfar. Där bjöds det på kaffe o Stina fick hjälpa mormor med att baka julstjärnor.



Efter det gick vi vidare ner på byn o köpte present till Stinas kompis Bella, eftersom Stina var bjuden på födelsedagskalas hos henne i eftermiddags. Så när vi kommit hem o ätit lite lunch, lockat håret o fått på finaste klänningen så gick vi bort till Bella (som bor bara ett par hus bort) o jag lämnade Stina där. Medans hon var där så passade jag på att städa undan lite här hemma, vilket var mer än nödvändigt, o plockade oxå fram lite mer tomtar o andra julsaker.

Nää, nu måste jag avbryta det här o fixa nåt ätbart till lillfisan som sitter här bredvid mej o klagar över att hon är hungrig... :)
Återkommer. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar