torsdag 8 november 2012

Nattbloggar

Japp, här ligger jag o ugglar.... Jag har som vanligt svårt att somna o tänkte nu att det lika bra att utnyttja tiden med läsa lite bloggar, nätshoppa julklappar o självklart slänga in ett litet nattinlägg till er.
Har precis klickat iväg en beställning till H&M. Lite trosor, nattlinne o hårspännen som ska bli julklappar till min lilla fis. Plus en supergullig, luddig väst som jag tror att hon kommer att tokgilla! :) Kollade på något till mej själv oxå, men tyckte att det var ett ganska tråkigt utbud, så det blev bara lite julisar. Och lika bra var väl det, eftersom plånboken inte direkt är fet just nu... Men på lördag ska jag unna oss en tur till Karlstad o ett biobesök! Vi kollade på sf.se förut för att se vad det fanns att välja på o fastnade helt klart för filmen Modig, så den får det bli! Den verkade riktigt rolig faktiskt. Det ska bli kul att komma iväg o det var längesen vi var på bio. Egentligen hade jag tänkt att vi skulle ta tåget ner till stan på lördagen, men Värmlands kommunala förbindelser är ju helt sjukt dåliga! Det var synd, för det hade varit både skönt för mej (som inte direkt gillar att köra/parkera i stan) o roligare för Stina om vi hade sluppit att ta bil ner. Menmen, det var väl inte hela världen! 

Imorgon jobbar jag en kvällstur o min mamma har lovat att hämta Stina på dagis då. Det är allt en jäkla tur att man kan få lite hjälp ibland! Det är väldigt sällan jag ber om det, men ibland måste man bara helt enkelt.

Nää, vad tror ni, ska man sova lite kanske?! :) Får väl göra ett försök i alla fall... Lillfisan ligger här bredvid mej o snusar så gott, o katten tror jag ligger kvar ute i soffan. Bara jag kvar, alltså! :)
Så, god natt o sov gott! Puss

~ Sweet dreams ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar