tisdag 6 november 2012

Full fart

Idag har vi verkligen haft en bra dag! Har varit ledig idag o vi har fyllt dagen med en massa kul. Började med sovmorgon, lite god frukost i lugn&ro o sen vid tio-tiden kom min kära pappa o hämtade upp oss för en tur till badhuset. Där låg vi i vattnet o plaskade runt i några timmar, o det var hur skönt som helst! Stina hade jättekul o var riktigt duktig på att simma. Hon simmade faktiskt 25 meter! Min duktiga tjej!! När vi kom hem var vi båda två ganska trötta o hungriga, så då blev det lite mat o sen slappade vi i soffan några timmar innan det var dax att dra iväg på lillfisans gympa. När hon gympade så passade jag o Jojjo på att ta en skön promenad i mörkret. Det är så bra att ha den lilla vanan på tisdagar, att ta en prommis när barnen ändå är upptagna. Jag har ju sällan någon tid för mej själv eller tid för träning, så våra tisdagar är bättre än ingenting i alla fall. :) Dessutom får ju jag o Jojjo en liten stund för oss själva, är vi kan prata lite skit om ditt&datt! Och jag kan säga att just nu är jag sååå tacksam över mina goa vänner o deras stöd.
Imorgon ska jag jobba igen o lillfisan ska till dagis. Efter det tror jag inte att vi ska göra så mycket... Känns som om vi behöver en slapp eftermiddag, efter dagens flängande. ;)

Jag har precis pratat med min sötaste vän Emmy i telefon o det var lika härligt som vanligt att få prata med henne! Bästa Du!  


Nu ska jag kolla vidare på "Småstadsdrottningar" o hänga en tvätt. Sen blir det sängen!
Jag hör av mej igen imorgon! :) Puss&GoNatt



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar