tisdag 30 oktober 2012

Energi?

Men herregud, var tog min energi vägen?! Vi har just ätit lite kvällsmat o nu försvann all min energi o jag blev supertrött... Typiskt! Jag har liksom tänkt mej att hinna med en massa grejor idag. Städa lite måste jag göra i alla fall.

Idag har jag jobbat o direkt efter att jag hämtat lillfisan på dagis så kom mamma. Vi fikade lite o sen drog vi ner på byn. Mamma hade lovat Stina att hjälpa henne att köpa present till mej, o jag passade på att följa med ner för att handla hem det sista inför min födelsedag. Kan avslöja att jag bara köpte en massa onyttigheter.... ;) Och lite fina rosor! Tänkte lägga ut en bild här nu, på blommorna, men jag hade inte den rätta appen än- fixar det snarast! :)

Näej, detta går inte! Nu får jag sätta igång. Återkommer senare! Puss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar