lördag 5 maj 2012

God kväll!

Fy tusan, va trött jag blev!
Har just färgat håret o nu sitter jag här i soffan o njuter av en lugn kväll.
Lillfisan sover o H tog en tur med Fryk som ville provköra forden... :) Så nu är jag ensam hemma (typ) o det är skönt! Ska snart krypa ner i sängen. Klockan ringer ju 05.30 imorgon bitti så det är lika bra att passa på att ta en tidig kväll.
Idag har jag jobbat o efter det har det inte hänt så mycket, vi har mest tagit det lugnt här hemma. Och jag gissar på att det blir detsamma imorgon efter jobbet. :) Skönt med lugna helger ibland! Nästa helg blir det vinkväll med bästa brudarna o helgen efter det är det 30-års kalas som står på schemat, så den här helgen behöver det faktiskt inte hända så mycket.... ;)
Igår var det marknad här i byn o jag o lillfisan tog oss ett varv. Vi köpte lite karameller, bröd, getost o marmelad. Typiska mârtensgrejor!
Tyvärr var det regnigt o tråkigt ute, men det brukar det vara när det är marknad.

Nää, gott folk, nu ska jag hoppa i säng! Hoppas ni har en fantastiskt fin lördagkväll!
Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar