torsdag 15 mars 2012

Var sak på sin plats

***********************************************
Gaaahh, jag behöver en skrivare!! Typ NU!
Jaa, egentligen är det kanske ingen panik men nu hade det varit skönt att få det fixat, när jag äntligen fått tummen ur.
 Oj, det var väldigt va hemlighetsfullt det lät då....
Jag måste skriva ut ansökningsblanketten till en skola här i byn, inget värre. ;)
Det är en friskola som jag skulle vilja att Stina går på, eller åtminstone kolla om det överhuvudtaget fortfarande finns någon möjlighet att få en plats där. Verkar vara en toppenbra skola!

***********************************************



Igår gjorde lillfisan o jag stan. Började på Ikea o fortsatte sen in till Bergviks köpcentrum. På Ikea handlade vi en massa bra å ha- grejor, bl.a. flera olika förvaringslådor. Vi köpte egentilgen inga roliga grejor, bara tråkiga praktiska saker. Men shiiiiit, va bra det blev! :) Jag sorterade, slängde o la iordning i nya fina lådor.
Så nu är nästa projekt att ta en tripp till soptippen. Jag har så sjukt mycket grejor som jag bara måste slänga! Jaa, inte en massa sopor (det lät lite äckligt) utan en jäkla massa skit/junk/pryttlar som jag måste bli av med.


Fick ÄNTLIGEN ordning på
alla jäkla julsaker
Låda i lådan
Ordning&reda


Efter Ikea tog vi några varv inne på köpcentret o gick i lugn&ro i alla affärerna. Vi handlade inte så mycket egentligen. men jag fick i alla fall tag på skor o det var ju det jag skulle ha. Köpte ett par till mej o två till Stina. Ta 3 betala för 2, vet ni! ;)
Köpte lite kläder oxå, återkommer med bilder senare. Nu ska jag klä på mej o jaga på lillfisan. Tänkte att vi skulle hinna med att träna lite cykel ( har tagit bort hennes stödhjul häromdagen..) innan det är dax för dagis/jobb.
Hörs sen! PUSSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar