onsdag 14 mars 2012

Kräk

Dåligt bloggande igår... Aaja, nu är jag här i alla fall! ;)

Igår hade jag tusen planer! Men efter att lillfisan kräkts en gång under natten så fick vi ställa in allt o ta det lite lugnt istället. Jag fruktade såklart magsjuka, men det kan jag konstatera att det var det INTE. Hon "kaskadkräktes" en gång på natten, somnade om nästan direkt, sov hela natten o på morgonen var allt som vanligt.
 Inget illamående eller ont i magen, så jag vette tusan vad det var som hände. Vi hade ju ätit samma mat hela dagen, så det kunde ju inte vara nåt sånt heller..
Menmen, skönt att det gick över direkt!! Jag skulle egentligen ha jobbat idag, men p.g.a. 48-timmarsregeln (en superbra regel, om ni frågar mej!) så måste Stina vara hemma från dagis idag oxå. Så idag ska vi passa på att dra till Karlstad! :)
Ha en riktig mysdag där, bara jag å lillfisan!

Nu ska jag torka håret o klä på mej, sen drar vi! Vi hörs under dagen.
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar