onsdag 7 mars 2012

Pust!

Ojoj, va trött jag var när Stina vaknade vid 8! Det var ju inte direkt tidigt, men det kändes som om klockan var 5... Pust!
Men nu, efter två koppar kaffe, är jag pigg som en lärka o sitter här vid datorn o kollar efter recept o läser lite andra bloggar. Lillfisan myser under filten i soffan o ser på film. Det är grått o tråkigt ute, blåser småjävlar... Klockan 11 ska jag lämna henne på dagis o efter det får det nog bli en liten kort prommis innan det är dax för föreläsning. Har ju lovat mej själv (o er?) att ta tag i mina träningsvanor, så jag får trotsa småjävlarna idag o ta en sväng i alla fall! :) Haha!



Skulle verkligen behöva ta tag i städningen idag...
Men jag har ingen lust!! Fast jag måste göra det idag, så att det är städat inför helgen o så. Imorgon jobbar jag först på dagen o efter det så kommer bästaste Linda hit på kaffe, så då lär det ju inte bli nåt vettigt gjort... ;) Och på fredag jobbar jag en kvällstur.
Näää, jag måste helt enkelt ta tag i det IDAG!

Nu ska jag smutta på tredje koppen kaffe o sen blir det att dra igång dagen!

Hoppas Ni får en fantastisk onsdag! ♥ Puss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar