tisdag 6 mars 2012

GoKväll!

Äntligen är det Desperate Housewives på tv:n, men trots det sitter jag här med datorn i knät samtidigt... Haha! Tur att det är reklam ibland. ;)

Ooj, va skönt det var med en riktig promenad förut! Nu kan jag gå o lägga mej med gott samvete ikväll! Hehe.. Lillfisan somnade som en liten prinsessa så fort hon la huvudet på kudden. Gympa, mys o Halv åtta hos mej gjorde susen.
Imorgon är jag ledig så då blir det sovmorgon oxå. Eller ja, ledig å ledig.. Jag ska inte jobba men måste ändå till jobbet på en föreläsning, i tre timmar på eftermiddagen. Lite surt, men det är förhoppningsvis något intressant.

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

På lördag ska jag bjuda på middag o håller på att planera lite inför det...
Funderar på att göra egen aioli, bland annat.
Någon som har ett bra recept på det?
Finns ju att hitta på nätet såklart, men det är alltid roligt med ett eget recept/variant.

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Nu ska jag googla fram nåt gottigt recept på frukostsmoothie tror jag. Imorgon väntar mysfrukost! :)
Puss&GoNatt



Ps. Jag har uppdaterat min blogglista ikväll. Kolla! Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar