lördag 3 mars 2012

Kalashelg

Just nu är det fullt ös! Blåser ballonger, byter sängkläder, fixar tårtfix o lagar kvällsmat- allt på en gång. Det är vad jag kallar multitasking på hög nivå! :)
Men det är bara kul!

Lillfisan (o jag) har varit på 6-år kalas hos Emma, Stinas kusin. Det var roligt! Och imorgon är det dax för Stinas kalas med alla hennes bästa kompisar. Så det blir kalas hela helgen!

Jag håller på o fixar lite tacos inför kvällens melodifestival. Lillfisan kom på att hon nog måste se det ikväll, så jag har lovat henne en myskväll vid tv:n. Hon brukar aldrig vara vaken så länge, men vi gör ett undantag idag. :)
Jag återkommer senare! Puss

2 kommentarer:

  1. Vilket fint kök du verkar att ha.. Mysigt och stort...!!!!! Fina bilder från 5 års kalaset!!

    Ha en bra kväll!!!!!

    SvaraRadera
  2. Tack!! Ja, det är ett ganska stort kök faktiskt, för att va i lägenhet iaf... ;)

    SvaraRadera