torsdag 1 mars 2012

Hej!

Idag är det äntligen torsdag! Vilket betyder att det snart är fredag, vilket betyder att det snart är helg, vilket betyder att jag snart är leeedig!! :) Sjukt osugen på att gå till jobbet just nu, men ikväll får jag ju jobba med världens bästa AnnaA så det blir helt säkert en bra kväll!

Nu sitter jag här i köket i min leopardmönstrade morgonrock, dricker kaffe o tänker att jag har tusen saker som måste göras idag! Så egentligen har jag inte tid att sitta här.
Det första jag ska göra nu är att hoppa i duschen o göra mej iordning. Sen ska jag ta lillfisan med mej o åka o handla. Efter det får det bli lite städning här hemma o ta reda på en massa tvätt som hänger i badrummet.
Visst låter det helt fantastiskt spännande o roligt??! ;)
Haha!! Äsch da! Ikväll blir det i alla fall en hel massa mys när jag kommer hem från jobbet. *LÄNGTAR*

Näääää, nu går det inte längre- måste dra! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar