måndag 2 januari 2012

2012

God fortsättning, alla godingar!

Har ni haft det bra under nyårshelgen??


Vi hade en helt perfekt nyårshelg!
På fredagen blev det lite julfirande igen, med julklappar o hela kitet. Sen på lördagen, nyårsafton, så jobbade jag en kvällstur till klockan 20. Direkt efter det var det bara att hoppa i nyårsoufiten o dra iväg. Jag o  lillfisan firade nyår med mina föräldrar o andra släktingar. Det var en supertrevlig kväll, med champagne å allt annat som hör nyår till! ;) Stina var vaken över tolvslaget o tyckte det var så häftigt med alla raketer.

Söndagen var väl lite seg.... Men vi fick oss i alla fall en rejäl sovmorgon- Stina sov till kvart över tio! Nice! :) Eftersom årets första dag bjöd på snökaos så fick vi inte särskilt mycket gjort igår, men det var skönt att bara slappa o må gott i soffan. På eftermidagen kom H o lämnade skidor o bjöd på mat. Gissa vad?! PIZZA!! Hur tänkte han?! Första dagen på mitt nya nyttiga år... Hahaa! Aaja, det är ju fakiskt skottår så gårdagen kan man ju räkna bort. Eller hur?! ;)

Vi hörs imorgon! Pussss





2012.
Året då jag ska göra allt rätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar