tisdag 18 oktober 2011

Tisdagkväll i soffan

GoKväll, gott folk!
Allt bra?

Jag somnade på soffan förut, vid fem-tiden o vaknade mitt i Bolibompa..hade alltså sovit över en timme. Och jag kan säga att det känns nu, jag är såååå pigg! Haha! Det är ju ganska skönt, men va fasen- nu är det ju snart läggdax! Aaaja, jag får väl försöka göra något vettigt. Blogga till exempel! ;)



Slicka skålen är det bästa... :)
Idag har det varit en bra dag (förutom att jag blev lite trött på eftermiddagen, alltså.. ;) ). Först jobb, sen hämtning på dagis o sen hem o baka. Det har varit så regnigt o ledsamt väder idag så jag tyckte att det passade bra att baka lite. Stina bestämde att vi skulle göra chokladmuffins, så det blev det plus några snabba bullar. Så nu har vi något att bjuda min pappa på imorgon när han kommer o ska hjälpa mej med en sak. Ska höra med pappa om han har lust att skjutsa oss till affären oxå, så vi får veckohandla. Appropå det, är det någon av er som har några bra middagstips?? Jag har lite idétorka just nu o kan inte komma på något kul att laga... Jag måste i alla fall köpa lax imorgon. Det är gott! :)
Resultat!



Imorgon är jag ledig o det ska bli skööööönt! :) Sen jobbar jag tors-tis, så jag ska försöka njuta så mycket som möjligt av morgondagen innan det drar igång.
Vi har ett par måsten- städa, byta sängkläder, veckohandla, gå på apoteket o ev. bolaget, träna (?) o leta efter mina fodrade stövlar. Annars så har vi inga planer! ;)

Nu ska jag hänga tvätten som ligger o ropar på mej i tvättmaskinen. Sen ska jag nog koka en kopp thé o försöka bli lite trött... Får väl se hur det går. Förresten så slapp jag mardrömmar inatt- gôtt!

Hoppas ni haft en bra dag, har en bra kväll & sover gott inatt!
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar