måndag 17 oktober 2011

Måndag 17 Oktober 2011

Jag har gått o lagt mej, ligger här i sängen nu. Jag är inte särskilt trött så jag tänkte passa på att få till ett litet inlägg...

Den lediga helgen försvann ganska fort, trots att vi nästan bara hängde här hemma. Det kändes lite ovant att inte ha någon bil! Man blir låst. Men vi tog väl en tur till affären för att handla lite godis i lördags o igår blev det ju en morgonpromenad. Så vi var utanför dörren två gånger i alla fall! ;) Hah!
Idag har jag jobbat~ 7-15 o direkt efter det åkte vi till Bengstergatan för att fira min goa mormor som fyller 78år idag. Vi fikade o Stina hjälpde mormor att skrapa några trisslotter. Hon skrapade två stycken o det var vinst på båda! Så hon har verkligen inte ärvt min otur i spel- jag vinner knappt på "vinst varje gång"... :)
När vi kom hem så dök bästa Jajjan upp för att hämta ett paket hos mej. Vi fick en trevlig pratstund! Alltid lika kul att träffa henne.

Nu på kvällen har vi bara softat i soffan o kollat på tv. Skönt!

Neeej, man kanske skulle försöka sova lite?!
Jag drömde så mycket hemska mardrömmar inatt, så det hoppas jag att jag slipper nu! Huh! :( Det var inget kul. Men min mamma har lärt mej att alla drömmar är av godo, fast det vette tusan var hon har hört det.. :)
Aaaja, jag gör ett försök i alla fall! Imorgon är det jobb igen.

Puss&GoNatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar