tisdag 6 september 2011

Tiiisdag



Hej hej!
Haft en bra dag?

Den här dagen har gått riktigt fort. Började dagen med att skriva
schema på jobbet (åt mej själv o mina arbetskamrater), åt lunch där o gick sen ner till mormor&morfar o hämtade bilen som jag lämnat där i helgen. Sen åkte jag hem o hade väl tänkt att jag skulle passa på att göra lite nytta, eftersom jag inte skulle hämta Stina på dagis för ens klockan halv fem. Men det blev det inget med- jag drog till Emmy o fick mej lite kaffe istället. Mycket bättre! :) Och där sprang timmarna iväg, så det var bara att åka direkt därifrån till dagis. När jag hämtat lillfisan så åkte vi o handlade o nu har vi precis ätit middag. Ikväll blev det pasta med skinksås o en sallad. (Varför skrev jag det? Det skiter väl ni i...aaja.)

Efterrätt = vardagslyx :)
Nu ska vi äta lite glass till efterrätt. Jag köpte den här idag, har ni provat den?
Sjukt gott!

Puss&Hej

1 kommentar: