tisdag 6 september 2011

Höstrusk

Usch, vilket höst-ruskigt väder det är ute! Det blåser o regnar.
Tur att man får sitta inne i soffan, med en massa tända ljus, en go filt o Idol på tv:n. Lovely!♥

Helgen blev riktigt lyckad! Anna kom hit på lördageftermiddag o vi dukade upp med kräftor, massa goda ostar, vin o öl. Det blev en myskväll på hög nivå, som avslutades med ett väldigt spontant besök på Strandcaféet. Där träffade vi massa goa vänner o hade jättekul!
På söndagen var det en hel del soffhäng som gällde... ;) Men sen på eftermiddagen var det bara att styra upp lite fika, fixa till sig o ta emot mina PerfecyHome-party gäster (en del mer eller mindre bakfulla...Hehe! ;) ). Det var ett jättebra party o Alexandra (som kom med grejorna) var en duktig säljare, eftersom dom flesta av oss blev ganska mycket fattigare efter partyt... Men shit, vilka fina grejor det var!! Själv så beställde jag 4st vita pasta-/salladstallrikar o en superfin glas skål. Dessutom fick jag ett gulligt litet doft-set i värdinnegåva! Kul! :) Och det bästa är att alla grejorna kommer redan på fredag! Wiiho!
Allt det där var ju det jag hade att se fram emot förra veckan, o den här veckan är det torsdagens partaj hos Jojjo som jag längtar lite extra till. Jag vet att det kommer bli succé, som alltid hos bästa Jojjo!♥

Imorgon är det jobb+avd.möte som gäller o efter det blir det eftermiddagsfika hos mormor&morfar med mamma&pappa. Nu ska jag glo på tv.
Puss&GoNatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar