torsdag 15 september 2011

OJ!

Alltså, jag får ångest när jag ser hur många ni är som läser min blogg! Jag måste verkligen börja skriva något intressant om ni ska fortsätta såhär- jag får dåligt samvete... ;) Men det känns ju sjukt kul!

Jahaa, vad ska jag skriva för roligt ikväll då?
Den här dagen har bara försvunnit för mej, den har gått såå fort. Först jobbat 7-15, sen iväg fort som tusan o hämta lillfisan på dagis. När vi kom hem så kom mamma&pappa samtidigt med oss, så då var det bara att slänga på kaffebryggaren o rota fram några äppelmuffins i frysen. Det blev en mysig eftermiddag!
När mamma&pappa hade åkt så var det dax att laga lite middag ~ köttfärsbiffar med råstekt potatis o kantarellsås. Det var såååå gott! Stinas pappa råkade komma förbi precis när maten var klar, så han gjorde oss sällskap.
Nu sover lillfisan sen länge o jag sitter här o dricker ett glas rött. Måste ju fira att jag är ledig i TRE dagar nu! Det ska bli så jäkla skönt! :)
Imorgon ska vi ha en pysseldag, så då återkommer jag säkert med lite bilder..

Nu ska jag se på film tror jag. Sen sova.
Puss & SovGott


Emmy: Krya på dej! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar