onsdag 14 september 2011

GoKväll!

Har ni haft en bra dag?

Idag skulle jag ha jobbat en kvällstur, men det blev lite ändringar så jag jobbade 7-13.30 istället. Det passade mej jättebra.
Efter jobbet åkte vi ner på byn en sväng för att jag skulle köpa rakhyvlar. Vi kom hem med rakhyvlar, rakskum, ett par svarta stretchjeans till mej o en rosa t-shirt till Stina. Så kan det gå! :) Men det var bra att jag hittade ett par byxor- jag har haft så himla dåligt med det ett tag.
Kan ju liksom inte gå omkring i leggings jämt....

Imorgon jobbar jag igen, 7-15. Men på fredag tog jag faktiskt ledigt! Jag hade glömt bort att det är stängt på dagis på fredag, så då passade jag på att ta ledigt. Det är så sällan som jag tar bort någon arbetsdag bara för att vara ledig, så det tänker jag unna mej nu.

Neeee, nu har jag inget mer att komma med. Jag återkommer imorgon istället!
Puss&GoNatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar