onsdag 31 augusti 2011

Ledig

Va skönt det var med en ledig morgon! Jag hade ju tänkt att vi skulle ta en sväng ner på byn nu innan Linda kommer, men det var skönare att ligga kvar i sängen lite extra o slippa stressa istället. Jag hade säkert inte hittat nån present heller, när det hade blivit lite stressigt.. Nää, det här var mycket bättre- lugn&ro. :)
Jag har just duschat, Stina sitter o myser i soffan o nu ska jag leta fram lite kläder åt oss. Vi får väl se vad den här dagen kommer att bjuda på, förutom besök av bästaste Linda! ♥ Nu ska jag sätta fart.

Tjingeling!


Ps. Jag slösurfade lite innan jag gick in här o då kom jag in på Kissies blogg. Ett tag läste jag den ganska ofta, men nu var det jättelängesen. Men när jag såg bilderna på henne så trodde jag nästan att jag tittade på bilder av dom svältande barnen i Somalia... Hur ser människan ut?! Ursäkta, men är det verkligen någon som tycker att det är snyggt att vara smal? Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar