tisdag 26 juli 2011

Tisdag

Den här dagen har bara sprungit iväg! Men det har varit fullt upp- precis som det ska va. :)

På förmiddagen kom bästa Jojjo med barnen. Vi drack alldeles för mycket kaffe, pratade en massa om allt viktigt i livet, åt god mat o hade supermysigt!♥ Och dom kom med presenter till oss! Stina fick en jättesöt liten "kula" o jag fick en superfin "fönsterprydnad". Jag får nog lägga ut bilder imorgon..kan inte beskriva bättre än så. :)
Precis när dom skulle gå så kom bästaste Anna o Edvin. Då blev det ännu mer kaffe (undrar om jag druckit något annat än kaffe idag? Joo- cola till maten. Bra?) o mys innan vi tog en sväng på byn. Vi kollade in en loppis o kikade runt lite i affärerna. Köpte faktiskt 2 vinglas på loppisen o en topp på Lindex (50:- på rean! :) ) plus att lillfisan fick nya såpbubblor. Annars så var det ganska mycket folk (+ personer som jag helst inte skulle vilja se alls! Kommer tydligen inte undan någonstans...) ute. Fryksdalsdansen börjar ju imorgon, så det var mycket turister. Men det är kul när det är mycket liv o rörelse tycker jag! :)

Imorgon ska det bli jättefint väder så då är jag väl tvungen att klippa gräset... Men nu tror jag att målaren äntligen har målat färdigt mitt hus!! Efter bara tre veckor. Så nu kanske man kan vara ute lite. :) Och så måste vi nog ta en tur på byn imorgon igen. Det är ju lön imorgon o jag måste köpa hårfärg o gå på apoteket+bolaget. Ska ju på kalas på lördag!

Nu ska jag slå in världens bästa present! ;)
Puss&Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar