söndag 24 juli 2011

Hoppsan!

Oj, va fort den här kvällen gick då...jag trodde klockan var typ halv nio nu... Aaja! :)

Idag har vi haft besök av bästaste Anna A. Vi fikade o pratade lite skit en stund här hemma, sen åkte vi på en loppis-runda. Det var kul, fast vi gjorde inga fynd.
På eftermiddagen kom mamma&pappa hit o åt nybakad äppelpaj.

Annars så har vi mest ägnat oss åt att äta dillchips idag... Fy fasen- jag undrar hur den här semestern kommer sluta?! Känner redan nu (efter första veckan!!) hur semesterkilona kommer smygande. Huh! Det är en jäkla tur att jag inte har någon bil! ;) Haha! Imorgon ska vi till Öjervik. Kanske ska ta cykeln dit??

Jag har tänkt att vi ska åka till Leklandet i Karlstad den här veckan. Kanske fredag? Vet inte riktigt än, men jag har i alla fall kollat lite tågtider o så. Det ska bli jättekul! Och så får det nog bli en tur till badhuset igen.
Nu ska jag göra något så roligt som att hänga tvätten. ;) Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar