söndag 24 juli 2011

GoMorgon!

Hoppas ni har haft en bra helg hittills! :)

Igår hade vi fullt upp hela dagen o igårkväll ville min dator inte fungera, så därför blev det inget mer inlägg då. Men vi hade i alla fall en väldigt bra dag.
Klockan elva på förmiddagen var vi bjudna på 5-års kalas hos Jojjo med familj. Där bjöds det på en massa lek&bus, kôrv mä brö´, glass o fiskdamm. Det var supertrevligt! Jag tror att jag o Stina hade lika roligt.. :) När vi skulle cykla hem några timmar senare så öppnade sig himlen o vi blev sjöblöta! Det regnade inte- det hällde ner. Men det gjorde inte så mycket, det var ju varmt i alla fall.
När vi kom hem så slöade vi i soffan en liten stund, sen kom bästaste Linda hit. Då blev det kaffe, kladdkaka o skitprat. Alltid lika mysigt att träffas!

Senare på kvällen så pratade jag i telefon med Anna- i TRE timmar! Haha! :) Hon satt barnvakt o var ensam, o jag satt här ensam så det passade alldeles utmärkt. Då fick vi ju lite sällskap. När vi hade lagt på så var klockan 00.30 o jag hade hört lite åska tidigare under kvällen. Precis innan jag skulle gå o lägga mej så gick strömmen. Huh, va mörkrädd jag blev!!! Det var mörkt o lite skumt ute, o helt plötsligt blev det lika svart inne. Usch! Hjärtat slog jättehårt. Men det blev bättre när jag fick lägga mej bredvid lillfisan i sängen. :)

Nu ska jag äta frukost. Puss



Emmy: TÄNKER PÅ ER!!!





1 kommentar: