tisdag 14 juni 2011

Tisdag!?

Äntligen är den här seeega tisdagen snart över! Tisdagar är nästan alltid lika tråkiga..

Idag har jag jobbat~7-15. Efter det hämtade jag lillfisan på dagis o åkte sen ner till återvinningen med en jäkla massa papper o skit. Gôtt att äntligen bli av med det, det har stått i bilen ett tag... :)
Sen åkte vi ner till Ica o hämtade ut ett paket från Ellos- jag hade beställt nya gardiner till vardagsrummet. Så när vi kom hem så städade jag o fejjade för fullt i vardagsrummet, innan gardinerna kom upp. Jag putsade till o med fönstrena! ;) Men- ååååh, va fint det blev! Kul!
När jag var färdig i vardagsrummet så tog vi en cykeltur. Jag kände att jag behövde få luft o lite motion, så jag slängde Stina på barnsadeln o cyklade en liten sväng. Det var skönt! Sen åt vi middag, pasta med kasslersås, o efter det somnade jag som sten på soffan.... Det var oxå väldigt skönt! ;)

Nu sover Stina o jag ska ta reda på resten av rabarbern som jag fått av Anna.
 Kanske ska baka en rabarberkaka imorgon
när mamma kommer??

Ha en bra kväll! PUSSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar