torsdag 16 juni 2011

Hej!


..och 31 dagar kvar till semester. Bara så att ni vet! ;)

Igår blev det inte riktigt som jag hade tänkt mej. Jag jobbade 7-13.30, men på grund av brist på vikarier så fick jag även jobba 15-20. Så det blev en lååång dag på jobbet! Men det gick jättebra. Jag hämtade lillfisan på dagis på eftermiddagen o sen fick hon följa med mej på kvällens arbetspass. Och jag är helt sjukt stolt över att jag har en så snäll dotter- hon var lika nöjd o glad hela tiden. Mammas lilla !!


Idag har jag jobbat igen~7-15. När jag slutade så slängde jag mej i bilen, åkte o handlade o sen hem. Där slängde jag, fort som tusan, ihop en rabarberkaka. In med den i ugnen o sen direkt till dagis. Det blev lite stressigt, med tanke på att jag slutade kl 15 o skulle hämta Stina kl 15.30, men det gick! :)
Vid 16 kom min lilla mamma hit o då blev det kaffe o nybakat rabarberkaka med vaniljvisp på altanen. Pappa kom hit direkt efter jobbet oxå, så det blev ett par timmar mys ute i trädgården. Lovely!
När dom hade åkt så klippte jag gräsmattan, fixade lite middag (kycklingklubba med kall currysås) o sen dess har jag väl inte gjort så mycket mer.. Stina sover sen länge o jag ska nog bara hänga tvätten o plocka undan i köket, sen blir det soffläge. En film kanske??
Imorgon är vi lediga o det ska bli sååå skönt med sovmorgon! På eftermiddagen ska vi till sötaste Anna A o efter det ska jag lämna lillfisan hos sin pappa. Men annars så får vi väl se vad vår lediga fredag har att erbjuda....
 
Ha det bäst! Puss&Kram// L
 
Emmy: NJUT av semestern nu!!♥

3 kommentarer:

  1. Det ska jag försöka med söta du! ♥ :) semesterns första kalla har intagits.. ;D

    SvaraRadera
  2. Härligt! Får väl försöka intaga ett par kalla tillsammans snart... ;D

    SvaraRadera
  3. Ja, nu kan vi ta de vilken dag som helst! ;) mån, tis, ons.... Bara du är ledig! :)

    SvaraRadera